Влад
Augusts 2013, Pāris
1
2
3
4
5
Почитал коментарии и ужаснулся, народ вы действительно не знали куда едите? ТУрция 4 звезды... видимо вам не повезло... мы после отдыха остались очень довольны, нас сразу поселили в номер на 4 этаже, с отличным балконом, работающим кондиционером, у нас все было очень круто, еда вкусная теплая, места у бассеина всегда всем хватало, Алкоголь в AI всегда после 22-23 платный, это не зависит от гостиницы. Персонал добродушный и отзывчивый, анимация ненавязчивая... в ообщем все суппер!
Renāte
Septembris 2012, Pāris
1
2
3
4
5
Slikta atsauksme par viesnīcu.
Sākšu ar to, ka neesmu no tiem trakajiem cilvēkiem kuri sūdzas par sīkumiem, jo nav ko darīt.
Šī pat būs manā dzīvē pirmā sūdzība, jeb sliktā atsauksme.
Viesnīca BLAUHIMMEL HOTEL 4* ir zem katras kritikas.
Lai nevienam netiktu sabojātas brīvdienas un nerastos tāda vilšanās kā mums.
Informācija 100% patiesa un "neizpušķota".
1.diena- Kad nonākam viesnīcā- reģistratūrā ādas dīvani ir ar izplēstiem caurumiem, jumts, kas veidots no stikla, nav tīrīts-cauri neredz. Nodomājam sīkums, jo reģistratūrā jau pret paša gribu nav jāuzturas. Mūs ved uz mūsu numuriņu- 1.stāvs, balkons saplūst ar trotuāru, nav nekāda norobežojuma un balkona durvis nav slēdzamas. Labais. Palūdzam noskaidrot vai nav pieejams kāds cits numuriņš, uz ko darbinieks atbild, ka ir 4.stāvā, bet par tā rezervāciju jāpiemaksā 30 dolāri. Protams piekrītam, iedodam naudu un mēs uzreiz tiekam nogadāti uz jau labāku numuru. Domājams uz 1.stāvu sākotnēji tiek vesti visi, paši jau noprotat kāpēc.
2.diena- iepazīstamies ar apkārtni- dodamies uz mūsu viesnīcas pludmali un otro dienas daļu nolemjam pavadīt pie baseina-viesnīcas teritorijā.
Pludmale
Pludmalē visām viesnīcām ir bārs ar dzērieniem un apkalpojošo personālu. Mums koka būdiņa ar kafijas aparātu un 2 veidu sīrupa dzērieni- apkalpojošā personāla nav.
Dušai pludmalē nav uzgaļa(sietiņa,kas sadala strūklu)- vienkārši šļācas ūdens ārā kā no parastas trubas.
Pie pludmales krēsliem novietotas atkritumu tvertnes, kas patiesībā ir vējstiklu vai kādu citu šķidrumu plastmasas bunduļi ar nogrieztiem augšgaliem.
Aprakstā norādīts, ka ir smilšu/oļu pludmale- patiesībā tikai oļu.
Viesnīcas teritorija.
-Saulessargi pie baseina ir salauzti, pussalauzti un pāris normāli, protams pašam jāatrod-ja esi pirmais pie baseina, jo ja kāds jau tiek izmantots citam nost neņemsi.
-Pie atpūtas krēsliem stāv mazi plastmasas galdiņi, kas arī kādu laiku nav mazgāti, par to liecina biezā slānī atstātie kafijas un citu dzērienu pleķi. No tiem barojas mazie viesnīcas iemītnieki-skudras.
-Animācija
Ūdenspolo-Kad mans puisis tiek uzaicināts spēlēt waterpolo(ūdens polo) izrādās būs jāspēlē ar bumbu, kurai abos sānos ir caurs apvalks un ir redzama bumbas iekšējā kamera. Pēc pāris dienām to nomainīja uz balonbumbu. Protams varti kuros tiek mesta šī bumba nav labāki. Tīkls pa sāniem nav vispār, bet aizmugurē ar ļoti lieliem caurumiem.
Šautriņas- neasas.
Pārējās spēles tādā pašā kvalitātē.
Baseins.
ūdenī sakritušas lapas-nogrimušas.
Ap baseinu, notekās kur ieplūst ūdens, trūkst posmu- var savainoties.
Bārs.
alkoholiskie dzērieni pēc 23:00 ir maksas, kaut arī izmantojām AI. Tas nekur netika minēts.
Ēdiens.
normāls, bet vienveidīgs. Kā arī siltie ēdieni vienmēr vai nu knapi silti vai arī auksti (piem. vārīti makaroni)
Apkalpojošais personāls.
Pārsvarā superslinki un vienaldzīgi darbinieki (protams ne visi, bija pāris izņēmumi), kā arī nepieklājīgi. Loti slikti runā angliski, nedaudz labāk krieviski, bet arī minimāli.
Piemērs.
1.Pie baseina vienam no viesiem izkrīt glāze no rokām un saplīst. Apkalpojošai personāls neliekas to redzam, animators ejot garām uzkāpj uz stikliem, bet tā vietā lai palūgtu to satīrīt vienkārši nopurina kāju un aiziet tālāk.
2.Lai nokļūtu pie Bāra, jākāpj augšā pa trepēm. Kāpjot lejā ar pilnām rokām daudzi paslīd uz ūdens un nokrīt jo neviens trepes neslauka un netīra-tās ir slapjas.
Viesnīcā nemaz nav pieejams ārsts. Par to pārliecinājos, jo man sākās alerģija no saules(4.dienā) Diezgan nepatīkami. Nodomāju ka versīšos pie viesnīcas ārsta pēc padoma, jo reģistratūra bija norādījumi, ka pagrabstāvā ir ārsta kabinets.
Kad reģistratūrā vaicāju kad viņu var sastapt, man atbildēja lai nāku rīt, par cik jau bija plkst.19:00.
Atnacu nākamajā dienā, bet viņa nebija, personāls paņēma manu polisi un uzspieda numuru kurš tur norādīts un protams tur man piedāvāja atbilstoši polisei pieejamos pakalpojumus ar izcenojumiem, bet viesnīcā uz vietasNAV ĀRSTA.
Pašrocīgi devos vietējiem jautāt kur ir aptieka jo kļuva sliktāk. Nonācu aptiekā un man ieteica zāles un konsultēja, bet to visu panācu saviem spēkiem.
Protams vēl dažādi sīkumi, kā netīras glāzes utt., tajos pat neiedziļināšos.
Visu atpūtas laiku bija jādomā kur un kā fotografēt lai nebūtu redzamas kādas no augstākminētajam lietām.
Nav tādas lietas par ko varētu paslavēt šo viesnīcu, vienīgi istabene strādāja kārtīgi, istabiņa katru dienu uzkopta, gultas saklātas utt.
Paldies Turcijai par tās klimatu- sauli un jūru- žēl, ka par to nevar viņai samaksāt, jo tas bija vienīgais kas izglāba mūsu atpūtu.
Par šo atpūtu viesnīcā Blauhimell samaksājām 2x vairāk, nekā pagājušo gad viesnīcā Club Bella Mare, kur norādītas tās pašas 4* un serviss, ēdieni un tīrība un personāls salīdzinājumā bija zelta vērti.