Es
Janvāris 2024, Ar draugiem
1
2
3
4
5
It kā jau viesnīca feina, tik tā apkalpošana no viena konkrēta cilvēka puses nebija feina. Visu laiku ka tik izspiest naudu. Par visu, kas viesnīcā par velti vēlējās samaksu. Uzbāzīgs cilvēks. Wifi paroli neiedeva, tikai lietotājvārdu. Gan jau arī gribēja prasīt maksu par to.
Un ūdens bija viena pudele uz 4 dienām, trīs naktīm.
Turiste
Februāris 2020, Pāris
1
2
3
4
5
Ukraiņu daudz.Ēšana tiek pārvērsta par sacensību -kurš pirmais pagrābs.No odiem istabās nav glābiņš,ik pa stundai jāklapē nost,tā arī paiet naktis.Ja nepaveicas,tad gadās numuriņš blakām kanalizācijas akai...smaka pretīga.Uz lūgumu nomainīt numuriņu ..hm..dievojās ka brīvu numuru tiešān nav(bet šo teicienu daudzu recepsiju darbinieki izmanto).Novēlu šai viesnīcai padomāt par jaukām pārmaiņām gan animācijas programmu dažādot,gan uzlabot kvalitāti attieksmē pret klientiem.
rita
Janvāris 2020, Ar draugiem
1
2
3
4
5
Tuvu vecpilsētai. Viesnīcas autobuss aizved līdz pludmalēm- koraļlu un smilšu, no rīta un pēcpusdienā( arī atved atpakaļ). Viss apmierināja.
Vita
Decembris 2019, Ar draugiem
1
2
3
4
5
Viss bija ideāli, puiši kuri apkalpoja bija vienkārši superīgi, draudzīgi, laipni . Gribam atgriezties drīzumā, tajā pašā viesnīcā.
Karīna
Decembris 2019, Viens(a)
1
2
3
4
5
Ierodoties viesnīcā bija šoks. Numurs izskatijās kā pamests. Viss vecs, nolietots, netīrs, aizkari pusknaģēti, apgaismojums daļēji nedarbojās, seifs izrauts un aiznests, tualete un duša netīra, krāni pusnolauzti, mazgāšanās šķīdums izlijisun turpināja tecēt, ledusskapī saldētava apsalusi ar 3 kg ledus kārtu, un acīmredzot no tā darbojās ļoti skaļi. utt. Numuru safotogrāfēju, domāju publicēt booking. Personāla attiekme ciniska: uz jautājumu par seifu atbildēja, ka bonusā man ir otra gulta (ceļoju viena, bet piešķīra divvietīgu nr.)
Ēdināšana acīmredzot pielāgota viesnīcas klientiem - ukraiņiem un baltkrieviem , kas tur bija pārsvarā. Ēdiens - lēcas, pupas, baklažāni, viss eļļains, sāļš, augļi nebija vispār. Kafija - miežu vai cigoriņu. Naturālo kafiju nepasniedz vispār. Viens darbinieks cepa olas un pankūkas -pēc tām bija jāstāv rindā. Stāvēju!, un tas bija vienīgais, ko varēju ieēst. Ēdienkarte nemainijās.
Pēc TEZTUR gida iejaukšanās otrajā dienā numurā pieknaģēja aizkarus, mainīja lampiņas, bet tās pēc 2 stundām atkal nestrādāja. Ziepju šķidruma trauku aplīmēja ar skoču. Atnesa seifu!, bet nelietoju, jo , ja jau vienreiz to aiznesa, tad ...
Vienīgie "muzikālie pasākumi" viesnīcā bija apdzērušos klientu diskotēkas un karaoke, piebildīšu, ka mūziku ukraiņi un baltkrievi lika pēc savas gaumes...
Baseinā ūdens bija aukstāks kā jūrā, tāpēc ne vienu dienu viesnīcas teritorijā nepavadīju.
Esmu ceļojusi pa arābu valstīm, zinu, ka viņu viesnīcu * klasifikācija neatbilst mūsu izpratnei un ir jābūt gatavai uz neforšu viesnīcu, kaut tai piešķirtas 4 *. Biju AAE, Marokā, tiko kā oktobrī biju Tunisijā, neesmu ļoti prasīga, bet redzētais un piedzīvotais nepatīkami pārsteidza.
Vērtējums 2 ir tāpēc, ka bija kur pārgulēt.
Uzzināju, ka viesnīcā ir arī atjaunoti numuri, bet par maiņu prasīja piemaksāt. Piemaksāt nevarēju, atlika gulēt tajā nr., kurā iemitināja.