⁃⁃⁃⁃⁃⁃
⁃⁃⁃ |
⁃⁃⁃⁃⁃⁃
⁃⁃⁃ |
⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃⁃ | ⁃⁃⁃ ⁃⁃⁃ ⁃⁃⁃⁃⁃⁃ ⁃⁃⁃ ⁃⁃⁃⁃⁃⁃ |
⁃⁃⁃ ⁃⁃⁃⁃⁃⁃ ⁃⁃⁃⁃⁃⁃ ⁃⁃⁃ ⁃⁃⁃ ⁃⁃⁃⁃⁃⁃ ⁃⁃⁃⁃⁃⁃ ⁃⁃⁃ |
⁃⁃⁃ Rezervēt |
Cenā ir iekļauts: lidojums Rīga-Antalja, lidostu nodokļi, bagāža 20kg, aizvešana uz viesnīcu, viesnīcas numurs (reģistrēšanās pēc 14:00, izrakstīšanās līdz 10:00 vai 12:00), aizvešana uz lidostu, lidojums Antalja-Rīga. Nepilsoņiem Turcijas e-vīza obligāti jānoformē pirms ceļojuma - 30€. |
Kas nepatika: 1) trauku un galda piederumu tīrība viesnīcas restorānā. Vīna glāzes izskatījās tā, it kā vispār nekad nebūtu mazgātas, arī uz šķīvjiem un dakšiņām šad tad bija manāmas iepriekšējo ēdienreižu pārtikas paliekas; 2) ēdināšana principā bija normāla un pārsvarā ēdieni garšīgi, taču varēja būt lielāka daudzveidība. Acīm redzot šefpavārs nebija apveltīts ar pietiekamu fantāziju; 3) lai arī viesnīcas numuriņš bija labs, plašs un arī tīrs, tomēr dīvaina likās atsevišū būvmateriālu izvēle. Piemēram, bija prieks par lielajiem logiem, taču logu rāmji izvēlēti neatbilstoši pastāvošajam klimatam - tie bija no alumījija, kurš dienas laikā saulē tā uzkarsa, ka tā jau lielajā Turcijas karstumā tie kalpoja vēl kā spēcīgi papildus radiatori viesnīcas numuriņā. Un apvienojumā ar viesnīcā piekoptajiem enerģijas taupīšanas tehniskajiem risinājumiem (piemēram, kondicionieris darbojas tikai tad, kad vienīgā izsniegtā elektroniskā durvju atslēga ir ievietota numuriņā speciālā slotā) dienas laikā tas radīja ne pārāk patīkamu klimatu viesnīcas numuriņā, jo izejot no numuriņa nebija iespējams atstāt kondicionieri ieslēgtu. Un arī vakarā, pēc saulrieta, bija nepieciešams diezgan ilgs laiks, lai numuriņu izvēdinātu un atdzesētu. 4) Viesnīcā bijām jau sezonas beigās, kā vieni no pēdējiem apmeklētājiem. Principā tas bija labi, jo nebija pārāk daudz cilvēku un mierīgāk varēja atpūsties. Taču ne pārāk patīkami bija tas, ka viesnīcas personāls nepārtraukti lika manīt par sezonas beigām. Piemēram, pludmalē tika veikta stacionāro saulessargu (jumtiņu) demontāžas darbi neskatoties uz to, ka tur vēl bija diezgan daudz atpūtnieku, kuri vēl ik pa laikam tika padzīti malā, lai netraucē viesnīcas personālam demontāžas darbus. Kas patika: 1) tas, ka viesnīca ir salīdzinoši jauna. Viss salīdzinoši moderns un funkcionējošs (izņemot, sakarā ar sezonas beigām, viesnīcas SPA, trenažieru zāli un bagāžas koferu ietinamo ierīci); 2) viesnīcas numuriņu tīrība. Uzkopšana notika praktiski katru dienu; 3) viesnīcas numuriņa plašums un iekārtojums; 4) viesnīcas komplekss kā tāds; 5) viesnīcas personāla laipnība; 6) Tūrfirmas pārstāvja (gida) darbs.